آپولو بلاگ

اینستاگرام و دیگر هیچ ...

کاربردهای هشتگ در اینستاگرام

کاربردهای هشتگ در اینستاگرام

  • کاربردهای هشتگ در اینستاگرام

  • در مقاله قبلی توضیحات کافی در رابطه با کلمه هشتگ و این که هشتگ چیست ارائه گردید ، حال در این مطلب کاربردها و چراهای استفاده از آن را مطرح می کنیم.
    تمامی کاربران اینستاگرام پس از آشنایی با واژه هشتگ مطمئنا سوال دارن که هشتگ چه کاربردی داره و چطور میشه از آن به صورت مفید استفاده کرد.
    معجزه کاربرد و استفاده صحیح از هشتگ ها زمانی برای کاربران قابل درکه که قبل از استفاده جدی از هشتگ ها چندین مرتبه در اینستاگرام موضوعات مورد نظر و یا جالب و یا موضوعات روز با هشتگ مربوطه جستجو کنند و نتایج نمایش داده شده را به دقت بررسی و مقایسه کنید .
    با انجام این کار متوجه خواهید شد که هشتگ می تونه برای صفحه شما مثل یک انفجار مثبت و رو به بالا باشه.
    هشتگها به ابزارهای ارزشمندی برای کسب و کارها تبدیل شده اند ، چرا که همه کسب و کارها می توانند در یک سطح محصولات و خدمات خودشون را معرفی کنند.



  • هشتگ محتوای صفحه شما را ارزشمند تر می کند ، محتوا ی تولید شده را به افراد جدیدی نمایش می دهد و باعث افزایش مخاطب صفحه شما می شود و به صورت کلی می توان از هشتگ به عنوان یک راه عالی و رایگان و رشد کسب و کار شما نام برد.
    شما باید برای استفاده درست از هشتگ از کپی کردن و تقلید جدا خودداری کنید و برای محصولات و یا خدمات ارائه شده در صفحه خود برچسب هایی خلق کنید کار خیلی سختی نیست اگر برای آن زمان کافی داشته باشید . شما با انتخاب یک شعار خاص تبلیغاتی و یا یک نام جالب برای برند خود هشتگ انفجاری تولید کنید.
    هشتگ ها را در یک نوت دخیر کنید و برای پست های روزانه خود آنها را در بخش متن کپی کنید ، استفاده از چندین هشتگ خاص مثل نام برند و شعار تبلیغاتی مفید است ، ولی استفاده از هشتگ های غیر مرتبط با پست شما توصیه نمی گردد ، بنابراین سعی کنید از هشتگ های مرتبط با پست منتشر شده استفاده کنید.





  • نتایج بررسی ها نشان می دهد که قرار دادن بی 11 الی 30 هشتگ در هر پست در آمار بازدید آن تاثیر زیادی دارد و شما می توانید با توجه به تعداد بالای هشتگ ها که ممکن ظاهر خوبی را برای پست ایجاد نکند ، آنها را در بخش کامنت مخفی کنید.. سعی کنید از هشتگ های پرکاربر و کلی مثل love استفاده نکنید چرا که با توجه به آمار بالای استفاده از این هشتگ ها ممکن است پست شما با جستجوی این هشتگ کاملا دفن شده و اثری از آن در نتایج نباشد.

  • ازکلمات کلیدی در هشتگ ها استفاده کنید ، قبل از استفاده از هشتگ مورد نظر آن را یک مرتبه جستجو کنید تا میزان استقبال کاربران از آن را مشاهده کنید  ، از هشتگ های مورد استفاده توسط همکاران و رقیبان تجربه کسب کنید که آیا هشتگ های مورد استفاده خوب بوده است و یا خیر
    بنابراین هشتگ ها یک راه اصولی و ساده جهت جستجو و دریافت سریع نتیجه دلخواه است ، شما می توانید از این امکان نهایت استفاده را برای تبلیغ برند خود ، محصولات و خدمات خود نمایید تا کاربر با جستجو کلمه و موضوع مورد نظر خود در بخش جستجو پست شما را مشاهده و از صفحه شما بازدید کند و در نهایت صفحه شما را فالو کند .




  • جذب مخاطب با استفاده از هشتگ های مناسب اثبات شده است چرا که امروزه تمامی افراد با گوشی های هوشمند در دست  خود بسیاری از نیازهای خود را در اینستاگرام جستجو می کنند و اینستاگرام از یک شبکه صرفا سرگرمی به بستری مناسب برای کسب و کارها و بازاریابی تبدیل شده است .
    قدم اول در موفقیت نیز افزایش فالوور برای صفحه است که شما می توانید از ابتدای فعالیت با انتخاب صحیح ، هوشمندانه و خلاق هشتگ ها روز به روز فالوورهای صفحه خودتونو افزایش بدید.

نوشتن کامنت :